Eliberare extrase Revisal
Modul de desfășurare a activității de eliberarea a extraselor REVISAL
Model cerere eliberare extras REVISAL
ANUNȚ -06.12.2022 -modul de desfășurare a activității de eliberare a extraselor REVISAL
Inspectoratul Teritorial de Muncă [Judet] aduce la cunoștința salariaților sau foștilor salariați modul de desfășurare a activității de eliberare a extraselor Revisal.
Conform art.7 alin.6 din H.G.nr.905/2017, privind registrul general de evidența a salariaților, obligația de eliberare a extrasului din registru revine angajatorilor.
Potrivit art.7 alin.8 din H.G.nr.905/2017, în situaţia în care angajatorul se află în imposibilitatea de a elibera un extras din registru electronic al salariaților, având în vedere și dispozițiile art.6 din H.G.nr.1164/2022, salariatul/fostul salariat cu domiciliul în județul [Judet], poate solicita Inspectoratului Teritorial de Muncă [Judet] eliberarea unui extras din registru, din care să rezulte activitatea desfăşurată la acesta, în calitate de salariat.
Cererea se poate depune la sediul Inspectoratului Teritorial de Muncă [Judet], trimite pe poștă, fax sau poșta electronică pe adresa de e-mail a Inspectoratului Teritorial de Muncă [Judet] itmjudet@itmjudet.ro. În cazul trimiterii pe poșta electronică, cererea va fi semnată de petent cu semnătură olografă(scrisă) sau cu semnătură electronică.
...... text.....