Inspectoratul Teritorial de Munca Bihor

Articole și noutăți

Sesiunea de informare privind REGES ONLINE

C O M U N I C A T    D E   P R E S Ă
cu privire la  Sesiunea de informare  privind REGES ONLINE care va fi organizată de Inspectoratul Teritorial de Muncă Bihor  în data de 12.09.2025
                                                                
În  conformitate cu prevederile art.11 alin.(1) și (2) din Hotărârea Guvernului nr. 295 din 27 martie 2025 privind Registrul general de evidenţă a salariaţilor - REGES-ONLINE, care statuează termenul de 6 luni de tranziție de la REVISAL la REGES-ONLINE:
- la data de 30 septembrie 2025 se împlinește termenul limită până la care  angajatorii trebuie să se înregistreze în REGES-ONLINE și, totodată, să completeze toate elementele contractelor individuale de muncă active la data accesării Registrului, care nu se regăsesc în sistemul informatic REVISAL;
- începând cu 01 octombrie 2025 aplicația REVISAL nu va mai fi disponibilă, toate raportările urmând a se efectua exclusiv prin noua platformă digital.

DIN DATA DE 01.10.2025 UTILIZAREA EXCLUSIVĂ A PLATFORMEI REGES-ONLINE DEVINE OBLIGATORIE PENTRU TOȚI ANGAJATORII !!!

Subliniem faptul că:
-PRESTATORII NU POT SUBCONTRACTA SERVICIILE DE COMPLETARE ȘI TRANSMITERE IN REGES-ONLINE.
-ÎN BAZA CONTRACTULUI DE PRESTĂRI SERVICII PRESTATORII NU POT ACȚIONA DIN PROPRIE INIȚIATIVĂ PENTRU A CREA CONTUL ANGAJATORULUI ÎN REGES-ONLINE ȘI NU POT SOLICITA ACCESUL ÎN REGISTRU ÎN NUMELE ANGAJATORULUI.
-ACCESUL ÎN REGES-ONLINE POATE FI SOLICITAT EXCLUSIV DE CĂTRE REPREZENTANTUL LEGAL AL ANGAJATORULUI SAU DE CĂTRE O PERSOANĂ DESEMNATĂ PE BAZA UNEI ÎMPUTERNICIRI, ÎN CONDIȚIILE ORDINULUI NR. 1107/2025.

Beneficiile pe care le oferă angajatorilor REGES ONLINE:
-administrarea digitală a contractelor de muncă și acces permanent la istoricul acestora;
-raportarea în timp real și actualizare automată a aplicației;
-accesul securizat  prin certificat digital calificat sau ROelD;
-integrarea cu sistemele informatice interne de resurse umane, fără procedure suplimentare de transfer a datelor;
-platformă digitală este disponibilă direct din browser, fără instalare locală, accesând http//reges.inspectiamuncii.ro/;
-autentificarea în registru se poate realiza fie cu cont creat pe platform RoEID, fie cu semnătura digitală  confirmată la ANAF;
-trecerea la REGES-ONLINE nu presupune migrarea, de către angajator, a bazelor de date existente, acestea fiind realizată în sistem.

Pentru îndrumare privind  modalitatea de autentificare dar și pentru  sprijin în cunoașterea  funcționalităților  noului sistem, vă recomandăm să accesați link-ul de mai jos pentru vizualizare tutoriale: 
 
https://www.youtube.com/playlist?list=PLpqSMiGqy3ZFAijRX02yGo59sE9aNZf1o

CONTRAVENȚII ȘI SANCȚIUNI APLICABILE
Din situația depunerilor în REGES-ONLINE a reieșit faptul că, până la data de prezentei, procentul celor care s-au înrolat în noul sistem este unul scăzut (de aproximativ 20%).
Vă reamintim răspunderea contravențională pe care o generează neconformarea, având în vedere faptul că:
-nerespectarea obligației privind înregistrarea în Registru, în termenul legal, se sancționează cu amendă de la 15.000 lei la 20.000 lei, 
-necompletarea  tuturor elementelor contractelor individuale de muncă active la data înrolării în noul sistem, care nu se regăsesc în REVISAL, se sancționeaza cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 lei.
-raportarea întârziată a certificatelor medicale sau suspendărilor, se sancționează cu amendă între 3.000 lei la 5.000 lei pe caz.

In contextul celor de mai sus, INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ BIHOR organizează în data de 12.09.2025 (vineri), cu începere de la ora 10.00, la sediul din Oradea, str. Calea Armatei Române, nr. 1 B, în sala de sedință A, mansardă, Sesiunea de informare cu privire la termenul limită până la care angajatorii trebuie să se înregistreze în registrul general de evidenţă a salariaţilor - REGES-ONLINE.                                  

La eveniment sunt invitați să participe angajatori, reprezentanți ai acestora, salariații care activează în  domeniul resurselor umane, reprezentanţi ai partenerilor sociali, precum și alte persoane interesate.

Cu deosebită consideraţie,
Inspector Șef     
Marius Rotar

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii---
Sunt de acord