Inspectoratul Teritorial de Munca Bihor

Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, în situaţia în care persoana se considera vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.

Persoana care se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a carei raza teritorială domiciliază sau în a carei raza teritorială se afla sediul autorităţii ori al instituţiei publice.

Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 Legii nr. 544/2001.

Instanţa poate obliga autoritatea sau instituţia publică să furnizeze informaţiile de interes public solicitate şi să plătească daune morale şi/sau patrimoniale.

Hotărârea tribunalului este supusă recursului.Decizia Curţii de apel este definitiva şi irevocabilă.

Atât plângerea, cât şi recursul se judecă în instanţă, în procedură de urgenţă, şi sunt scutite de taxă de timbru.

 

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii---
Sunt de acord