Petiții
Prin petiţie se înţelege reclamaţia sau sesizarea formulată în scris, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa către I.T.M. Bihor, în vederea semnalării nerespectării prevederilor legale în cadrul relațiilor de muncă. Termenul de soluționare al petiţiei este de 30 de zile de la data înregistrării.
PETIȚIA TREBUIE SĂ CUPRINDĂ:
- datele de identificare ale petentului (NUME ȘI PRENUME PETENT, CODUL NUMERIC PERSONAL, ADRESA DOMICILIU SAU E-MAIL, număr telefon de contact), consimțămîntul prelucrării datelor cu caracter personal ale petentului;
Potrivit prevederilor art.7 din O.G. nr.27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor conform cărora ”petițiile anonime sau cele în care nu sunt trecute datele de identificare ale petiționarului nu se iau în considerare și se clasează”.
- datele unității reclamate (nume sau CUI firmă, adresa sediu, adresa punct de lucru, nr. telefon),
- obiectul reclamației.
Formularul tipizat sesizare care poate fi accesat aici.
Petiţia se poate transmite către I.T.M. Bihor prin poșta electronică, curier, fax, depunere la sediul I.T.M BIHOR.
-Pentru transmiterea petițiilor prin poșta electronică aveți la dispoziție adresa de e-mail: itmbihor@itmbihor.ro
-Pentru depunerea on-line a unei sesizări, Inspecția Muncii pune la dispoziție următorul formular care poate fi accesat aici (FORMULAR ELECTRONIC PETIȚIE)